‍ سازمان تاکسیرانی کرمانشاه آماده خدمات‌دهی به زائران اربعین

‍ سازمان تاکسیرانی کرمانشاه آماده خدمات‌دهی به زائران اربعین


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با تاکید بر انجام برنامه ریزی لازم و آمادگی و هماهنگی کامل این سازمان جهت سرویس دهی ناوگان حمل و نقل تاکسی شهری به زائران اربعین حسینی در کرمانشاه، گفت: به دلیل زائران فراوانی که برای برگزاری مراسم پرشور اربعین سالار شهیدان از اقصی نقاط کشور راهی غرب کشور و شهر کرمانشاه می‌شوند، وظایف ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص ناوگان تاکسی شهری دو چندان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، سجاد سلیمانی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اربعین این سازمان و اعلام آمادگی جهت خدمت رسانی به زائرین حسینی خاطر نشان کرد: برای ساماندهی ناوگان تاکسی شهری به منظور خدمت رسانی مطلوب تر به زائران اربعین، اکیپ های گشت مشترک متشکل ازبازرسان سازمان تاکسیرانی، نماینده اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین پلیس راهور برای نظارت ویژه بر ترمینال ها و پایانه های مسافربری در خصوص نحوه خدمات رسانی تاکسیها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: با تشکیل گشت مشترک سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور و هماهنگی با دستگاه قضائی ، با خودروهای بدون هویت که در این ایام در پایانه ها ایجاد مزاحمت می کنند برخورد خواهد شد. به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه، در راستای نظارت و کنترل بر نحوه خدمات رسانی و نرخ کرایه ها، اکیپ های گشت و بازرسی در ایام اربعین در ورودیها و پایانه های مسافربری مستقر می گردند.

سلیمانی با اشاره به اینکه تعداد ۱۰ دستگاه تاکسی ون با علائم مشخصه جهت جابجایی زائران عتبات عالیات در داخل شهر ، به مدت ۱۲ روز در مکانهایی که معاونت محترم خدمات شهری تعیین می نمایند مستقر میشوند، افزود: برای رانندگان تاکسی ون و خطوط پایانه های مسافربری جلسه آموزش توجیهی در خصوص ایام اربعین برگزار شده است.

وی تاکید کرد: تعداد ۴ دستگاه تاکسی نیز با عنوان «تاکسی راهنما» در میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) و ترمینال شهید کاویانی جهت راهنمایی زائران مستقر خواهند شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه همچنین از حضور و استقرار امداد تاکسی رایگان جهت ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات به صورت آماده باش در میدان آزادی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: چندین تخته بنر با مضمون خیرمقدم به زائرین عتبات عالیات و معرفی خدمات امدادتاکسی در پایانه های مسافربری و میادین شهر نصب خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات