محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد پگیر فیلم منتشره در فضای مجازی است

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد - در پی انتشار فیلمی از گیر افتادن یک قلاده گراز در حیات خانه ای و شکار آن با تفنگ محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  صبح شنبه پنجمین روز از آبانماه ۹۷ در واکنش به این فیلم گفت: با رصد فضای مجازی  این فیلم بدست ما رسیده که که در اولین فرصت موضوع از طریق واحد حقوقی و ادارات  شهرستانی در حال پیگیری است .

وی اظهارکرد: واحد حقوقی محیط زیست استان در حال بررسی و پیگیری این فیلم برای شناسایی هویت، مشخصات و آدرس فرد متخلف هستند تا در صورتی که در استان اتفاق افتاده باشد طبق قانون با متخلف برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با وجود تفنگ های مجاز و غیرمجازی در سطح استان و کمبود نیروی محیط زیست کنترل این موارد کار سختی است و باید فکری برای این موضوع کرد. باید هم محدودیت ایجاد شود و هم تفنگ ها جمع آوری شوند.

جعفری نژاد تصریح کرد: وجود این تفنگ ها هم به حیات وحش و به همه مناطق استان آسیب می زنند.

وی ادامه داد: این فیلم جدید یا مربوط به گذشته باشد قابل پیگیری و بررسی است و در حال شناسایی متخلف یا متخلفان هستیم که در صورت شناسایی پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در صورتی که این افراد درب خانه را باز  می کردند این حیوان بی آزار رهایی می یافت و نیازی که شکارش نبود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات