اثرگذاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در گرو برگزاری مردمی آن است

اثرگذاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در گرو برگزاری مردمی آن است

اثرگذاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در گرو برگزاری مردمی آن است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: هراندازه که برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، مردمی‌تر باشد، از کارایی و اثربخشی بیشتری برخودار خواهند بود و از وابستگی به دستگاه‌ها و ارگان های دولتی باید فاصله بگیریم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، نشست صمیمی رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری با مسئولان هیئت‌های مذهبی برگزار شد.
علیرضا شهریاری، عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در این جلسه اظهار کرد: مشهد هرساله در دهه پایانی ماه صفر میزبان میلیون‌ها عزادار اهل‌بیت(ع) است و لذا امیدواریم بتوانیم خدمت‌گذاران صدیقی برای زائران و مجاوران رضوی باشیم.
وی با بیان اینکه علم عزاء ائمه معصومین ۱۴۰۰ سال است که برافراشته شده و هر روزه این بزرگداشت نمود بیشتری پیدا کرده است، گفت: راهپیمایی اربعین حسینی(ع) مصداق بارز این مهم است و شاهد بودیم که مردم با وجود همه مضیقه‌های ایجاد شده از سوی دشمنان این مرزوبوم، حضور پررنگ‌تری در این گردهمایی دینی و مذهبی داشتند.
شهریاری با تاکید بر لزوم بزرگداشت دهه پایانی آخر ماه صفر، تصریح کرد: مشهد نیز میزبان میلیون‌ها عزادار و شیفته اهل بیت(ع) است که این مراسم در مشهد باید با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهدمقدس گفت: مردم ۱۴۰۰ سال این مراسم را برگزار کرده‌اند و مسئولیت آن را به دوش کشیده‌اند؛ هراندازه که این اقدامات مردمی‌تر باشد، از کارایی و اثربخشی بیشتری برخودار خواهند بود و از وابستگی به دستگاه‌ها و ارگان های دولتی باید فاصله بگیریم.
احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس در این جلسه با بیان اینکه یکی از راهبردها و سیاست‌های شورای پنجم شهر مشهد، گفتگو و تعامل و استفاده از نقطه نظرات گروه های مختلف مردم و شخصیت های حقیقی و حقوقی است، اظهارکرد: این امر برای ما از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و هیئات و گروه های مذهبی در این زمینه از اولویت و درجه والایی برخوردار هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات