تشکر هیئات مذهبی از همکاری عالی و بی نظیر مدیریت شهری مشهد در برگزاری  ...

تشکر هیئات مذهبی از همکاری عالی و بی نظیر مدیریت شهری مشهد در برگزاری ...

تشکر هیئات مذهبی از همکاری عالی و بی نظیر مدیریت شهری مشهد در برگزاری جشن‌های دهه کرامت

مسئولان هیئات مذهبی در دیدار با رئیس، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری مشهد از همکاری عالی و بی‌نظیر مدیریت شهری در برگزاری جشن‌های دهه کرامت تشکر کرده و درخواست ادامه یافتن این روند در ولادت‌های سایر ائمه را نیز داشتند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی کریم‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد شب گذشته و در نشست رئیس و جمعی از اعضای شورا و مدیران شهرداری با مدیران هیئات مذهبی، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر، از تعامل بین‌دستگاهی و شورای شهر مشهد با مجموعه هیئات مذهبی شهر تشکر و قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه این جلسه می‌تواند فصل مشترکی برای خدمت‌رسانی بیشتر به فرهنگ تشیع و اهل بیت(ع) و همچنین گسترش درک متقابل مجموعه مدیریت شهری و هیئات مذهبی باشد، گفت: این تعامل بسیار سازنده است و در این عرصه هرچه بیشتر درکنار یکدیگر گفتگو و همکاری داشته باشیم، نتایج بهتری شاهد خواهیم بود.
کریم‌پور گفت: از شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری این نشست سپاسگذاریم؛ بدون شک حاکمیت از بدنه جامعه جدا نیست و فارغ از جریان‌های سیاسی و با دیدن اصل دین، باید تعاملات را در راستای مباحث فرهنگی میان مدیران شهری و هیئات تقویت کرد.
در ادامه این نشست، سید مهدی طباطبایی، رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد با بیان اینکه فلسفه وجودی هیئات مردمی بودن آنهاست، تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی علاقه‌ای به حکومتی شدن آنها نداریم چرا که مردم اقداماتی انجام می‌دهند که دولت‌ها از انجام آن عاجزند.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز توصیه داشتند که هیئات مذهبی با همت و اراده دینی مردم اداره شوند؛ در بحث فرهنگی علاقه‌مندیم که دستگاه‌های فرهنگی استان توجه خاصی به هیئات مذهبی داشته باشند.
طباطبایی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست توسط مدیریت شهری در دهه پایانی ماه صفر، گفت: مشهد مقدس در طی چند روز آینده میزبان میلیون‌ها زائر و عزادار اهل بیت‌(ع) است و میزبانی خوب از زائران رضوی وظیفه همه ماست؛ در طول سال همه ما از برکات و نعمات امام‌رضا(ع) بهره‌مند هستیم و در این ایام هم با این امام همام پیمان بسته و نیت می‌کنیم با تمام وجود آماده خدمت‌رسانی به ایشان باشیم.
وی در بخش پایانی به همکاری هیئات مذهبی با اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: در دهه کرامت این همکاری بسیار عالی و بی‌نظیر بود؛ از مسئولین مربوطه در مدیریت شهری مشهد بابت برپایی جشن‌های این دهه قدردانیم و امیدواریم در ولادت ائمه همچون عزاداری‌ها با شکوه و عظمت شاهد چنین مناسبت‌هایی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات