به مناسبت اربعین حسینی

به مناسبت اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، متن این پیام به شرح زیر است:

اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.

اگر پیشوایان معصوم ما به برگزاری مراسم عزاداری، تاکید بسیار داشته اند به دلیل همین آثار بالنده معنوی و عاطفی است که در روح مسلمانان آزاده بر جای می گذارد. در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد. چنین حادثه هایی، جاوید و بی مرگ است و هیچ سدّ و پرده ای را توان پوشاندن آنها نیست.

یکی از این سرگذشت های جاودانه، یاد بزرگ سردار دشت کربلا، حضرت حسین بن علی علیه السلام است که با هر اربعین، حرمتی فزون تر می یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است و امروزه پیاده روی عظیم دلسوختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) در آستانه این مناسبت، که هرساله شور بیشتری به خود می گیرد، مرسوله ی بزرگی که حاوی پیام شیعیان است، به جهانیان می باشد.

بدینوسیله فرا رسیدن اربعین سالار و سرور شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ومردم ولایت مدار شهر ساری تسلیت عرض نموده و امید داریم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ساری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات