یوم الله ۱۳ آبان گرامی باد

یوم الله ۱۳ آبان گرامی باد

بسمه تعالی
فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُوْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَی لَا انْفِصَامَ لَهَا
هر کس به طاغوت کافر شود و به خدا ایمان بیاورد، قطعا به استوارترین دستاویزی که گسستی برای آن نیست چنگ زده است (آیه ۲۵۶سوره بقره)
یوم الله سیزده آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبار ستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است .
سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند و دسیسه شیطان بزرگ، مقابله با زورگویی و روز فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ آمریکائی در ایران و جهان است .
سیزده آبان نماد طمع ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.
پر واضح است که روند مواجهه نظام سلطه و استکبار با انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار دارد و با توجه به اقدامات خصمانه نظام سلطه در بدعهدی‌ها و پیمان شکنی‌ها اینک کمتر کسی از ملت بزرگ ایران را می‌توان یافت که با این همه خصومت بتواند به آمریکا اعتماد داشته باشد.
آمریکا امروز تمام ظرفیت های منطقه ای و بین المللی خود را به کار گرفته است تا شاید بتواند کینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری که بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درک نموده خالی کند و در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن کردن منطقه از طریق به خاک و خون کشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی در سوریه، عراق، افغانستان، یمن و... فروگذار نمی کند.
کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان همچون گذشته همگام با مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان در صفوف به هم پیوسته و متحد، در تجمع یوم الله ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد و با تاسی از مقتدای آزادیخواهشان شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را مصداق عملی خواهند بخشید تا به فضل خداوند متعال حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران سرفراز خلق گردد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات