امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری مشهد و شیراز در حوزه علمی و  ...

امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری مشهد و شیراز در حوزه علمی و ...

امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری مشهد و شیراز در حوزه علمی و آموزشی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: با هدف برقراری ارتباط سازمان یافته و موثر بین معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و شهرداری شیراز، تفاهم نامه‌ای میان شهرداری این دو کلان شهر منعقد شد.
به گزارش اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ با اعلام این خبر افزود: به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته و موثر و همچنین بهره‌گیری از توان علمی، تحقیقاتی تخصصی و اجرایی در جهت رفع مشکلات مدیریت شهری و ایجاد همکاری‌های مشترک در زمینه امور شهری تفاهم نامه‌ای میان معاونت توسعه و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شهرداری شیراز و شهرداری مشهد منعقد شد.
وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه که بین معاونان برنامه‌ریزی شهرداری‌های این دو شهر منعقد شد این دو مجموعه به استفاده از ظرفیت‌های دانشی طرفین در حوزه‌های مورد نیاز با تاکید بر مشارکت در شبکه علمی مراکز تحقیقات شهری و همچنین همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی، بازدید‌های علمی و موارد مرتبط با توانمند‌سازی کارکنان تفاهم نمودند .
آل شیخ تصریح کرد: یکی از بندهای این تفاهم‌نامه به بحث همکاری در جذب اعتبارات ملی برای طرح‌های تحقیقاتی کاربردی و فناوری‌های نوین می‌پردازد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات