وصول درآمد ۱۳۳ میلیارد تومانی شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده

وصول درآمد ۱۳۳ میلیارد تومانی شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده

وصول درآمد ۱۳۳ میلیارد تومانی شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از کسب درآمد ۱۳۳ میلیارد تومانی شهرداری در ۷ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمود برهانی با اعلام این خبر افزود: یکی از محل‌های کسب درآمد پایدار برای شهرداری مشهد، سهمی است که قانون از محل مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری‌ها پیش بینی نموده است که در بودجه سال ۹۷ پیش‌بینی درآمد ۳۴۲ میلیارد تومانی برای آن شده است.
برهانی با اشاره به تحقق ۲۲۵ میلیارد تومانی از محل مالیات بر ارزش افزوده برای شهرداری مشهد در سال گذشته، اذعان داشت: از بودجه پیش بینی شده در سال جاری نیز تاکنون بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان محقق شده است.
وی در مورد رقم کلی میزان مالیات بر ارزش افزوده وصولی در شهر مشهد و استان خراسان رضوی گفت: متاسفانه اعداد و ارقام وصولی علیرغم مکاتبات صورت گرفته، تاکنون به شهرداری مشهد اعلام نگردیده و اطلاعات درستی در این زمینه در اختیار ما قرار نمی‌گیرد که لازم است در این زمینه تعامل با سازمان امور مالیاتی افزایش یابد.
مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد بیان کرد: لازم به یادآوریست وصولی شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۵ مبلغ ۲۹۹ میلیارد تومان بوده است که باتوجه به تغییر نحوه توزیع آن از شهری به استانی، درآمد شهرداری مشهد در این کد درآمدی، کاهش یافته است.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات