تصفیه‌خانه محلی سیدی پیش از سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد

تصفیه‌خانه محلی سیدی پیش از سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد

تصفیه‌خانه محلی سیدی پیش از سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، ظهر امروز جمعی از اعضای شورا از پروژه‌های تصفیه‌خانه محلی و پارک جنگلی طرق که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجراست، بازدید کردند.

احمد نوروزی، رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد در این بازدید با بیان اینکه مجموعه پارک جنگلی طرق شامل زیرمجموعه های متنوعی اعم از گردشگری، هتل، تجاری و فضای پارک شهری است، اظهارکرد: یکی از نیازهای امروز مشهد، غنی‌سازی اوقات فراغت زائران و مجاوران یکی از نکات حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرارگیرد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش ضریب ماندگاری زائر، گفت: به منظور تحقق این مهم، باید خدماتی متناسب با آن را ایجاد کنیم؛ این افزایش موجب اشتغال بیشتر و رونق روزافزون مراکز اقامتی، هتل‌ها و ... خواهد شد.

نوروزی کاهش مسائل و ناهنجاری های اجتماعی و همچنین معضلات امنیتی را یکی دیگر از ثمرات و نتایج افزایش ضریب ماندگاری زائر عنوان کرد و افزود: از تمامی سرمایه‌گذاران شهر مشهد تشکر می‌کنیم و قدردان آنها هستیم که زمینه اشتغال و ماندگاری بیشتر زائر را فراهم می‌آورند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به تصفیه‌خانه محلی سیدی داشت و گفت: این پروژه که توسط شرکت ثابت سرمایه‌گذاری شده تا آخر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بواسطه آن بخش زیادی از آب مورد نیاز فضای سبز منطقه تامین می‌شود و بار مصرفی آب شرب برای آبیاری این فضاها کاهش می‌یابد.

حسین ثابت، سرمایه‌گذار دو پروژه یاد شده نیز در این بازدید اظهارکرد: به مشهدی بودن خودم افتخار می‌کنم و خدمت به این شهر را وظیفه ایمانی و انسانی خود می‌دانم.

وی با بیان اینکه مشهد از ظرفیت های بسیاری برخوردار است، گفت: شاخص‌ترین ویژگی مشهد، حرم مطهر امام‌رضا(ع) است و پس از آن آرامگاه فردوسی و دیگر بناهای تاریخی شهر هستند.

ثابت با تاکید بر اینکه مشهد باید به کانون توجه و تمرکز شیعیان جهان بدل شود، افزود: بافت پیرامونی اطراف حرم مطهر رضوی شرایط خوبی ندارد و باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

این سرمایه‌گذار مشهدی در پایان با گلایه‌از سنگ‌اندازی های در گذشته برای سرمایه‌گذاری در شهر انجام شده است، تصریح کرد: درصورتیکه شورای جدید شهر مشهد نبود، اکنون من هم در این شهر نبودم؛ حمایت های مدیریت شهری انگیزه لازم را برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات