پیست دوچرخه‌سواری در پارک جنگلی النگدره احداث خواهد شد

پیست دوچرخه‌سواری در پارک جنگلی النگدره احداث خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در مراسم آغاز دومین مرحله مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: خرسندیم که این مسابقات در گرگان برگزار خواهد شد و شهرداری گرگان به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی ورزش همگانی از این اقدامات حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات در پارک جنگلی النگدره برگزار خواهد شد که چند ماه پیش این منطقه مسیر تردد خودروها بود اما مدیریت شهری موفق شده با پیاده‌راه کردن مسیر در سه روز از هفته، شرایط اتفاقات بهتر را در این پارک فراهم کند.

پیست دوچرخه‌سواری در پارک جنگلی النگدره احداث خواهد شد

شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: به زودی پیست دوچرخه سواری نیز در این پارک راه‌اندازی خواهد شد تا مردم تشویق و ترغیب شوند دوچرخه سواری را بیشتر در برنامه زندگی خودشان داشته باشند.

دادبود بیان کرد: امیدوارم برگزاری این مسابقات عامل مهمی در فرهنگ‌سازی که عامل موثر و مهمی در توسعه انسان‌محور است باشد و مردم با دیدن شما دوچرخه‌سوارانی که از استان‌های مختلف در این مسابقات شرکت می‌کنید و مهان گرگان هستید، برای استفاده کمتر از خودرو و استفاده بیشتر از دوچرخه و پیاده‌روی تشویق شوند.

گفتنی است، این مسابقات با حضور دوچرخه‌سواران از ۱۳ استان کشور از ساعتی پیش به میزبانی گرگان آغاز شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات