برگزاری کرسی دانایی در منطقه ۷

برگزاری کرسی دانایی در منطقه ۷

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه‌ای با عنوان «کرسی دانایی» در کتابخانه تخصصی کودک و بانوان فرشته این منطقه برگزار شد.

علی اصغر شاطوری اظهارکرد: ویژه برنامه کرسی دانایی به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه هفت و با مشارکت کانون مادران آفتاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه در کرسی دانایی چند نفر نویسنده که در حوزه مادران، کتاب‌هایی را به رشته تحریر درآورده‌اند، دغدغه‌های خود را در حوزه نویسندگی با مردم در میان گذاشتند، افزود: همچنین مشاوران با حضور خود در این کرسی، دغدغه‌ها در خصوص حوزه مطالعه و راهکارهای افزایش سرانه مطالعه را با مادران در میان گذاشتند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه نامگذاری هفته کتاب تلنگری برای اهمیت دادن به کتاب و کتابخوانی و مطالعه است، تاکید کرد: باید شرایط به گونه ای فراهم باشد که در تمام طول سال جامعه با کتاب و کتابخوانی مانوس باشد، اما تاکید بر هفته کتابخوانی به منظور اهمیت تبلیغات در موضوع مطالعه است .

وی ادامه داد:  هفته کتاب می‌تواند شور و و رغبت به مطالعه را در دل های همگان برانگیزاند، بنابراین با برنامه‌ریزی‌های صحیح دراین راستا می‌توان به زدودن گرد فراموشی و غفلت از چهره‌ کتاب و کتابخوانی کمک کرد، زیرا جامعه کتاب و کتابخوان جامعه فرهنگ پذیر و توسعه پذیر خواهد بود و در این میان فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی از جمله پیش‌شرط‌های مهم در فرآیند توسعه علمی است
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات