فرآیند الکترونیکی گواهی انتقال آپارتمان در تمامی مناطق شهرداری  ...

فرآیند الکترونیکی گواهی انتقال آپارتمان در تمامی مناطق شهرداری ...

فرآیند الکترونیکی گواهی انتقال آپارتمان در تمامی مناطق شهرداری راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از ثبت نزدیک به ۴۰۰۰ پرونده انتقال به صورت الکترونیکی و در راستای ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری مشهد به شهروندان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجاییان با اشاره به اجرای طرح شهروندسپاری و کاهش مدت زمان صدور گواهی انتقال آپارتمان از ۱۵ روز به ۴ روز گفت: در راستای تحقق شهر هوشمند، اجرای طرح شهروند‌سپاری که در آن تمام مراحل صدور گواهی انتقال آپارتمان توسط شهروندان به صورت اینترنتی انجام می‌شود، پس از طی مراحل پایلوت از شهریورماه سال جاری در تمامی مناطق شهرداری مشهد راه‌اندازی شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر پس از گذشت دو ماه تعداد ۳۹۶۳ پرونده انتقال به صورت الکترونیکی، از طریق درگاه خدمات الکترونیکی شهرداری توسط شهروندان ثبت شده است.
رجاییان با اشاربه به رشد گسترده استفاده از فناوری اطلاعات در جوامع و مزایای فراوان آن در بهبود کیفیت زندگی شهروندان ضمن تاکید بر استفاده کارآمد از فناوری به منظور جذب منافع آن، اظهارداشت: با توجه به صرفه جویی در مدت زمان انجام فرآیند از ۱۵ روز به ۴ روز، از لحاظ مالی چنانچه شهروند شخصا اقدام به ثبت درخواست گواهی انتقال کند تنها هزینه بازدید از شهروندان دریافت می‌شود و هزینه ثبت توسط دفاتر شهرسازی دریافت نمی‌گردد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: امیدوارم تا استقبال گسترده مردم از فرآیندهای الکترونیکی شده باعث شود، تا انتهای سال فرآیند دریافت پروانه ساختمان نیز به صورت الکترونیکی پیاده سازی و راه اندازی شود.
گفتنی است شهروندان می‌توانند به منظور درخواست گواهی انتقال آپارتمان بدون نیاز به مراجعه به دفاتر شهرسازی و مناطق شهرداری با هزینه کمتر و تنها با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی پورتال مشهد به آدرس e.mashhad.ir گواهی انتقال آپارتمان درخواست خود را ثبت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات