نقش تسهیل‌گری مدیریت شهری در برنامه های فرهنگی و هم‌افزایی با اهالی این حوزه

نقش تسهیل‌گری مدیریت شهری در برنامه های فرهنگی و هم‌افزایی با اهالی این حوزه

نقش تسهیل‌گری مدیریت شهری در حمایت از برنامه های فرهنگی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی در گفتگو با برنامه زنده رادیویی «گفتگوی شهر بهشت» به تشریح برنامه‌ها و فعالیت های مدیریت شهری در عرصه کتاب و کتابخوانی پرداخت و اظهارکرد: در دوره جدید مدیریت شهری مشهد و شورای پنجم به منظور بسط و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی مصوبه و تصمیمات مختلفی اخذ شده است و امروز نیز در چهل و دومین جلسه علنی شورا راه‌اندازی باغ کتاب بعنوان تکلیف به شهرداری مشهد ابلاغ شد.

فیضی افزود: پیرو این مصوبه، همه راسته های فرهنگی و کتابفروشی‌ها، انتشارات و ظرفیت هایی که مدیریت شهری می‌تواند کمک نماید، همراهی و هم‌افزایی خواهند کرد.

وی از تهیه شدن طرحی با هدف پرداختن به مقوله کتاب و کتابخوانی و فرهنگی که ریشه در باورهای ملی ما دارد خبرداد و گفت: از شهرداری خواسته شده تا این طرح به سرعت اجرایی شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد در برخی رویدادها همچون هفته پژوهش و هفته کتاب و کتابخوانی نقش حمایتی و تسهیل‌گری ایفا خواهد کرد و در این زمینه با تمامی اهالی فرصه فرهنگ و کتاب نهایت هم‌افزایی را داریم.

فیضی در خصوص کتابخانه های سیار سطح شهر نیز گفت: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد اخیرا در قالب همکاری یکی از فرهنگسراهای واقع در مناطق پیرامونی شهر به صورت پایلوت از کتابخانه سیار خواهد شد و امیدواریم این مهم به سایر فرهنگسراهای سطح شهر نیز تعمیم یابد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات