دیدارمدیران کل وقائم مقام نمایندگان ولی فقیه بنیاد مسکن آذربایجان شرقی وزنجان با رییس کل دادگستری استان ودادستان تبریز

دیدارمدیران کل وقائم مقام نمایندگان ولی فقیه بنیاد مسکن آذربایجان شرقی وزنجان با رییس کل دادگستری استان ودادستان تبریز

مهندس باباپورمدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به اتفاق هییت همراه با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مظفری رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی وآقای خلیل الهی دادستان تبریز دیدار کردند.
مهندس باباپور در این دیدار بر لزوم تعامل با همه دستگاهها در چهارچوب قانون برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی تاکید کرد و گفت : تعامل بین دستگاهی شتاب بخش طرح های توسعه و گره گشای مشکلات است.
باباپور در این دیدار با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های قانونی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات سد راه توسعه روستایی و محرومیت زدایی باشد افزود : ما بر رعایت قانون و دفاع از حق و حقوق قانونی دولت و بنیاد مسکن در همه امور به ویژه در موضوع تثبیت مالکیت ها تاکید داریم و با پایبندی به همه اصول قانونی دراین زمینه به دنبال احقاق حق بیت المال در دعاوی حقوقی و قضایی هستیم .
مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی گفت : بنیاد مسکن همیشه و در همه حال با حضور در مناطق کمتر توسعه یافته در کنار مردم بوده است و ا زهمه ظرفیت های قانونی برای اجرای طرح های توسعه بهره گیری کرده است .
ایشان همچنین با ارائه گزارشی از اجرای طرح ها ی توسعه و محرومیت زدایی در استان آذربایجان شرقی و با بیان اینکه محرومیت زدایی و عمران روستایی در کنار فعالیت های فرهنگی از جمله کارکردهای اصلی بنیاد مسکن است افزود: کمک های امروز به حساب ۱۰۰ امام بسیار بیشتر از گذشته است ، بخشی از منابعی که به حساب ۱۰۰ واریز می شود منابع اختیاری توسط خود افراد است.
مهندس باباپور حجم محرومیت ها در مناطق روستایی را زیاد و بالا دانست و اظهارکرد : همه ما و مسوولان و مردم و خیرین باید برا ی رفع این محرومیت ها تلاش کنیم .
مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی درادامه از حمایت های همه جانبه حجت الاسلام مظفری و همکاران شان درخصوص حل مشکلات پرونده حقوقی مجتمع ۱۷۰ واحدی مسکونی آفتاب تبریزقدردانی نمودند.
درپایان رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با مثبت ارزیابی نمودن خدمات بنیاد مسکن در استان و شهرستان از مدیر کل بنیاد مسکن استان معاونین و مهندسان تقدیرو تشکر کرد .
حجت الاسلام مظفری بیان کرد: دادگستری استان همانند گذشته آمادگی هر نوع همکاری با بنیاد مسکن در زمینه رفع تصرف اراضی ملی درروستاها وسایر موانع ومشکلات طرحهای عمرانی وپروژه های مسکن شهری رادارد .

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات