بسیج میراث دار فرهنگ فداکاری و ایثار است

بسیج میراث دار فرهنگ فداکاری و ایثار است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور در جمع خانواده های  بسیجی شهرداری شیراز با بیان اینکه امروز روحیه فداکاری و گذشت در جامعه تضعیف شده، تاکید کرد: بسیجیان میراث دار فرهنگ فداکاری، ایثار و مقاومت به جا مانده از هشت سال دفاع مقدس هستند و باید تلاش کنیم که این فرهنگ دوباره در جامعه تقویت و نهادینه شود.
شهردار شیراز با یادآوری منش و روش بسیجیان افزود: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان و رزمندگان بر سر این که چه کسی جانش را در راه دفاع از وطن و هم میهنانش فدا کند با یکدیگر رقابت داشتند، اما آیا امروز جامعه ما این روحیه را دارد؟ آیا در فضای اداری سازمان های مختلف این روحیه حاکم است؟
مهندس اسکندرپور خطاب به بسیجیان مجموعه شهرداری شیراز گفت: امروز اگر می خواهیم به معنای واقعی بسیجی باشیم باید ویژگی های بسیجی بودن را در رفتار و کردار خود نشان دهیم و با سعه صدر بیشتر در تکریم و تسهیل امور شهروندان تلاش و بیش از پیش برای حل مسائل و مشکلات مختلف و بهبود وضعیت شهر کار کنیم چون نفس بسیج، فدا کردن خود برای دیگران است.
وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه و لزوم حفظ همبستگی و وحدت در این شرایط خاطرنشان کرد: اطمینان دارم بسیجیان مجموعه شهرداری با درک وضعیت امروز جامعه و با همکاری جمعی مسیری را فراهم می کنند که بتوانیم از این شرایط سربلند بیرون آمده و روزهای خوبی را برای مجموعه مدیریت شهری و شیراز جنت تراز رقم بزنیم.
شهردار شیراز که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر آن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت هفته بسیج یاد می کنم از دلاورمردانی که جان خود را فدا کردند و شهید شدند تا امروز ما در آسایش، امنیت و افتخار زندگی کنیم و کشور ایران سربلند بماند.
مهندس اسکندرپور همچنین با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: در میلاد ائمه اطهار و جشن های آیینی و مذهبی ضروری است که فضای شهر نشان از جشن و سرور داشته باشد و این وظیفه نهادهای متولی است که با حفظ ارزش ها و چارچوب ها بتوانند جامعه را بانشاط و شاداب کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات