شفافیت را دیگر نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان الزامی در شیوه رفتاری و ستادی هیات مدیره هشتم

شفافیت را دیگر نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان الزامی در شیوه رفتاری و ستادی هیات مدیره هشتم



عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی :

شفافیت را دیگر نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان الزامی در شیوه رفتاری و ستادی هیات مدیره هشتم، دنبال می کنیم

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با حضور در غرفه جامعه مهندسان ساختمان ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب و رسانه مشهد با تاکید بر شفافیت در نظام سازمانی گفت: شفافیت را نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک شیوه رفتاری و ستادی باید در سازمان دنبال کرد .

به گزارش روابط عمومی سازمان و به نقل از پایگاه خبری جمسا؛ مهندس مزدا نوبری شفافیت را از دو منظر قابل بررسی دانست و تشریح کرد: شفافیت از یک منظر،رفتاری متناظر با ساختار اجتماعی و فرهنگی رسانه های دنیای معاصر قرار گرفته و از منظر دیگر در حوزه های تخصصی و صنفی یک ابزار بالندگی و ارتقاء بر پایه گفتگو و تبادل نظر افراد است .

وی اضافه کرد: اگر موضوع شفافیت در یک سازمان وجود نداشته باشد آن سازمان نمی تواند تصویر مشخصی از توسعه، پیشرفت یا بطور کلی وضعیت خود را در ذهن مخاطب ترسیم نماید .

مهندس نوبری شفافیت را به عنوان اصلی ناگزیر در شیوه های راهبری سازمانی و صنفی مطرح کرد و افزود: ما اعتقاد داریم شفافیت تنها به کار مقابله با فساد نمی آید، بلکه در اصل ابزاری برای عدم شکل گیری و تولید فساد است .

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، رسانه ها را ابزار شفافیت دانست و تصریح کرد: وظیفه داریم تا رسانه های خودمان را پویاتر و فعال تر نماییم تا سطح قابل قبولی از اطلاع رسانی را در بین مخاطبان خود ایجاد کنیم .

وی در ادامه به اقداماتی که در شهر مشهد صورت می پذیرد اشاره کرد و گفت: مشهد امروز به نوعی قطب رسانه ای کشور است و حوزه معاونت برنامه ریزی شهرداری در تلاشی ستودنی برای معرفی مشهد به عنوان شهر خلاق رسانه و ادبیات به یونسکو بوده و امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر همراه این اتفاق ارزشمند باشیم .

مهندس مزدا نوبری در پایان با ابراز خرسندی از فعالیت دو پایگاه خبری جمسا و مشهد عمران در انعکاس اخبار سازمان گفت: بزودی شاهد تحولی چشمگیر در نظام رسانه ای سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با تلاش روابط عمومی سازمان و دیگر رسانه ها خواهیم بود .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات