تقدیر امام جمعه ابهر از وزیر راه و شهر سازی

تقدیر امام جمعه ابهر از وزیر راه و شهر سازی

۱۳۹۷۰۸۲۵۰۰۰۳۷۵
جمعه ، ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت : ۱۴:۲۰
استان زنجان

امام جمعه ابهر :

مردم منتظربرخورد با فراهم کنندگان فساد اقتصادی هستند

امام جمعه ابهر با اشاره به اجرا شدن حکم دو مفسد اقتصادی گفت: هر چند مردم ایران از اقدامات مسوولان حمایت می‌کنند ولی انتظار از آن‌ها برای برخورد با کسانى است که با تصمیمات غلط ارزى خود، زمینه پدید آمدن چنین فساد بزرگى را براى مظلومین و قاسمی‌ها فراهم کردند هم وجود دارد .

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر با بیان اینکه اقدامات ائمه شیعه در طول تاریخ با یک هدف انجام گرفته است، اظهار کرد: حفظ مکتب، هدایت امت اسلام، اتمام حجت، ناکام گذاشتن دشمن و تربیت الگو از جمله اهداف امامان معصوم بوده که برای تحقق آن در شرایط و محیط‌های متفاوت اقدامات متعددی انجام شده است .

امام جمعه ابهر به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با مدال آوران پارا آسیایی اشاره و تصریح کرد: این بیانات به مانند همیشه بسیار دقیق و هوشمندانه بود .

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت که از تدابیر امام خمینی (ره) افزود: این هفته فرصت مناسبی برای طرح نیازهای امروز جهان اسلام از وحدت و همدلی مسلمان جهان می‌باشد، است .

رحیمی از در پیش بودن هفته بسیج خبر داد و گفت: گرامی داشتن این هفته یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود .

* پاسخ کوبنده حماس رژیم صهیونیستی را وادار به آتش‌بس کرد

امام جمعه ابهر با بیان اینکه حماس پاسخ کوبنده‌ای به ماجراجویی‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس داده است، ادامه داد: این پاسخ جبهه مقاومت بود که این رژیم را وادار به پذیرش آتش‌بس کرد .

وی با تاکید بر کسب پیروزی برای جبهه مقاومت افزود: طی دو روز تنش بیش از ۴۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد که وحشت به جان اشغالگران صهیونیستی انداخته و زمینه پیروزی را برای مردم فلسطین فراهم کرد .

رحیمی به سخنان و ادبیات سخیف مسوولان امریکایی برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ایران اشاره کرد و افزود: این سخنان بیانگر شکست زودهنگام انتظارات آن‌ها از تحریم است .

امام جمعه ابهر با اشاره به اجرا شدن حکم دو مفسد اقتصادی افزود: هر چند مردم ایران از اقدامات مسوولان حمایت می‌کنند ولی انتظار از آن‌ها برای برخورد با کسانى است که با تصمیمات غلط ارزى خود، زمینه پدید آمدن چنین فساد بزرگى را براى مظلومین و قاسمی‌ها فراهم کردند هم وجود دارد .

وی تاکید کرد: تعیین تکلیف پرونده کارکنان متخلف بانک مرکزى امید را در نزد مردم برای اجرای عدالت زنده خواهد کرد .

رحیمی با اشاره به اجرا شدن حکم دو مفسد اقتصادی افزود: هر چند مردم ایران از اقدامات مسوولان حمایت می‌کنند ولی انتظار از آن‌ها برای برخورد با کسانى است که با تصمیمات غلط ارزى خود، زمینه پدید آمدن چنین فساد بزرگى را براى مظلومین و قاسمی‌ها فراهم کردند هم وجود دارد .

امام جمعه ابهر به صدور مجوز احداث چهار باب مدرسه از طریق ستاد اجرایی فرمان امام اشاره و تاکید کرد: از همه کسانی که برای اجرای این طرح تلاش کردند تقدیر می‌کنم .

وی به سخنان هفته گذشته خود در مورد بازسازی مناطق فرسوده اشاره کرد و گفت: از طرف وزیر برای پیگیری امور تماس برقرار شده که جای تقدیر دارد .

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق۴۰

©۲۰۱۸ Fars News Agency. All Rights Reserved

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات