دستگیری ۲ اکیپ صیاد متخلف در ثلاث باباجانی

دستگیری ۲ اکیپ صیاد متخلف در ثلاث باباجانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی در طی گشت و کنترل و پایش در مناطق حوزه استحفاظی و در منطقه یکشبی و نیمه کاره با دو اکیپ صیاد متخلف زیست محیطی در حین صید تیهو و سهره طلایی مواجه شدند که موفق به توقیف، دستگیری متهمین و کشف و ضبط ادوات جرم از آنها شدند.

جهانگیر امیری سرپرست اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی با اعلام این خبر گفت: از متخلفین تعداد ۱ قطعه تیهو و یک قطعه سهره طلایی، یک قبضه اسلحه غیرمجاز، یک رشته تور زنده گیری و سایر آلات و ادوات شکار کشف و ضبط شد. وی افزود: صیادان متخلف پس از دستگیری و تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی و واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست به دستگاه قضایی معرفی شدند. امیری تصریح کرد: در سالجاری تعداد ۲۵ شکارچی متخلف در این شهرستان دستگیر که از آنان تعداد ۹ قبضه اسلحه غیرمجاز و مجاز و تعداد زیادی ادوات شکار و صید کشف و توقیف شد.

وی در پایان از عموم مردم و دوستداران طبیعت تقاضا کرد برای حمایت و حفاظت از گونه های جانوری به محض مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را از طریق شماره تماس ۰۸۳۴۶۷۲۹۲۵۵ به این اداره گزارش نمایند.



لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات