دیدار اعضای شورای شهر مشهد با خانواده شهیدان خاوری‌فر و کاظمیان از  ...

دیدار اعضای شورای شهر مشهد با خانواده شهیدان خاوری‌فر و کاظمیان از ...

دیدار اعضای شورای شهر مشهد با خانواده شهیدان خاوری‌فر و کاظمیان از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس

رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد و عضو دیگر شورای شهر مشهد با خانواده شهیدان خاوری‌فر و کاظمیان از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس دیدار کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رمضانعلی فیضی، رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد با تاکید بر گرامیداشت شهدا و تجلیل از خانواده شهدا ابراز کرد: شورای پنجم به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که به جرات می‌توان گفت که در این شورا بیشترین ایثارگر، و رزمنده و خانواده شهید وجود دارد که بی انصافی و بداخلاقی است که بعضی مغرضانه بگویند که شورا شورای ارزشی نیست.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: امروز خون بها سرزمین مادری‌مان ایران خون هزاران شهید مظلوم بی‌گناه است و وظیفه ما حراست و حفاظت از ارزشهاست که شهدا برای آن جان داده‌اند.
در ادامه، علیرضا شهریاری رییس کمیته نظارتی شهرداری منطقه ۵ مشهد و عضو شورای شهر در دیدار با خانواده شهیدان خاوری فر و کاظمیان بیان کرد: چهل سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی به برکت رشادت‌ها وجانفشانی‌های شهیدان است.
وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار خانواده شهیدان اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم به برکت خون شهداست.
شهریاری افزود: چهل سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی به برکت رشادت‌ها وجانفشانی‌های شهدا است.
در پایان این دیدار شهردار منطقه ۵ مشهد هم یادآور شد: برای عرض احترام و قدرشناسی به حضور خانواده شهدا رسیدیم و معتقدیم که ما و همه مسوولان، وام دار خون شهدا هستیم.
حسین عبدالله‌زاده اظهار کرد: بهترین تجلیل از مقام شامخ شهدا پیمودن راه آنهاست و همت گماردن در وظایف محوله است چرا که رشد و اعتلای ایران واسلام از آرمان‌های بلند امام (ره) و شهدای عزیز بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات