رضایت روزافزون شهروندان و تحقق شهروندمحوری با تحقق هوشمندسازی

رضایت روزافزون شهروندان و تحقق شهروندمحوری با تحقق هوشمندسازی

رضایت روزافزون شهروندان و تحقق شهروندمحوری با تحقق هوشمندسازی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، نرگس شالچیان، مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری در حاشیه بازدید از غرفه روابط عمومی شورای شهر مشهد در پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، اظهارکرد: ارائه خدمات هوشمند از طریق سایت شورای شهر و امکان ثبت انتقادات، پیشنهادات، شکایات و ... در این  سامانه امکان بسیار ارزنده‌ای است که از سوی تیم جوان و هوشمند رسانه‌ای شورای شهر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این بستر به افزایش سطح رضایتمندی مردم نقش بسزایی ایفا می‌کند، گفت: امیدواریم شهروندان با این سامانه بیشتر آشنا شوند چرا که این آشنایی ثمرات بسیاری از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان خواهد داشت.

شالچیان برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در کنار نمایشگاه کتاب را اقدامی هوشمندانه دانست و افزود: سازمان جهانی گردشگری امسال را با شعار «رسانه‌ها و تحول دیجیتال» نامگذاری کرده است و باتوجه به اینکه شعارها تعیین‌کننده استراتژی هر سازمانی هستند، باید بر این اساس حرکت و برنامه ها را حول این موضوع هماهنگ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تحول دیجیتال نقطه عطفی بوده که امسال در سازمان ملل برای توسعه فضای گردشگری مورد توجه قرارگرفته و میتواند رکن مهمی در دستیابی به اهداف توسعه‌ای باشد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد در ادامه افزود: شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود دو واژه «شهر هوشمند شهروندمحور» و «مشهد، شهر امید و زندگی» را مطرح نمود و از آنها بعنوان یک استراتژی و خط مشی و نقشه راه یاد کرد؛ بسیار خرسندیم که امروز نمونه و مصادیقی از این هوشمندسازی را در غرفه روابط عمومی شورا شاهد هستیم.

شالچیان اظهارکرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی های انجام شده و حمایت مردم از مقوله هوشمندسازی که به صورت پلکانی در حال تحقق است، رضایت شهروند و شهروندمحوری را هرچه بیشتر شاهد باشیم.

وی در بخش پایانی صحبت های خود ضمن دعوت از شهروندان مشهدی برای بازدید از نمایشگاه در اندک زمان باقی‌مانده، گفت: حوزه معاونت گردشگری سازمان اجتماعی شهرداری از کتاب‌هایی که به معرفی فضاهای مختلف گردشگری شهر مشهد می‌پردازند و همچنین انواع زیرساخت‌ها و چگونگی گردشگری مجازی و تحول دیجیتال در توسعه فضای گردشگری استقبال و حمایت می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات