مرکز ۱۳۷ دید وسیع‌تری به مدیران شهری می‌دهد

مرکز ۱۳۷ دید وسیع‌تری به مدیران شهری می‌دهد

مرکز ۱۳۷ دید وسیع‌تری به مدیران شهری می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهدمقدس، سیدمحسن حسینی پویا در جریان پنجمین هفته از اجرای طرح «چهارشنبه‌های پاسخگویی» به اهمیت و ویژگی فعالیت های مرکز ۱۳۷ شهرداری اشاره و اظهارکرد: یکی از وظایف مهم شورای شهر ارتباط با مردم است چرا که اعضای آن برامده از مردم هستند و باید حرف ایشان را بشنوند.
وی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، مرجعی برای پاسخگویی حرفه‌ای به مطالبات و پیگیری حل مشکلات شهروندان است، افزود: یکی از راه‌های برقراری این ارتباط، حضور در میان مردم و شهروندان از طریق حضور در شهر و جامعه است اما از این طریق نمی‌توان به صورت حرفه‌ای تمام خواسته‌های مردم را احصا کرد.
رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر این که حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری در این مرکز برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، بسیار کارساز است، گفت: در این مجموعه با تنوع موضوعات و مسائل مختلف مواجهیم و بیش از پیش با واقعیت های شهر آشنا می‌شویم.
وی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ را فضایی حرفه‌ای و منطقی برای استخراج همه مطالبات شهروندان دانست و بیان کرد: در این مکان از مسائل مربوط به کارکنان شهرداری تا مشکلات مربوط به پیمانکاران، کارکنان بخش خصوصی، شهروندان مناطق و محلات مختلف پیگیری می شود.
حسینی پویا تصریح کرد: بهبود تخصصی و فنی مرکز ۱۳۷ توسط کارشناسان این مرکز و پیشنهادات آن ها با حمایت‌ها مدیران میسر است اما نکته حایز اهمیت این است که مردم دوست دارند پاسخ تماس‌های خود با این مرکز را به موقع دریافت کنند.
وی گفت: اگر مشکلات مردم حل نشد باید مکانیزمی در شهرداری تعریف شود تا این مسئله شهروند مورد نظر، به صورت سلسله مراتبی، جهت پاسخگویی به مدیران ارشد مجموعه انعکاس یابد.
رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که باید به تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷، ضمانت اجرایی بدهیم، خاطرنشان کرد: همین انعکاس درخواست‌های پاسخ داده نشده به مدیران بالاتر، خود باعث اهتمام بیشتر مدیران مربوطه در پاسخگویی به تماس‌های مردمی و در نهایت کاهش اعداد تماس‌های ورودی به این مرکز خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات