شهرداری اراک برای احیا فضای بازار تاریخی و بافت تاریخی شهر آمادگی دارد

شهرداری اراک برای احیا فضای بازار تاریخی و بافت تاریخی شهر آمادگی دارد

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، چهارمین جشنواره ملی کاریکاتور شهر + من، صبح امروز ۷ آذر ماه سال جاری، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی، مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک، سورانه رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، رضایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی و املاک، نادری نایب رییس شورای اسلامی شهر ،محصولی عضو شورا، مدیر کتابخانه های عمومی استان مرکزی، معاونین و مدیران شهرداری و جمعی از هنرمندان اراکی و کشوری در محل حمام تاریخی میدان ارگ برگزار شد.
مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی کاریکاتور شهر+ من، ضمن تقدیر از حضور هنرمندان کشوری و اراکی در این جشنواره گفت:به همت اعضای شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، برای افزایش شادی و نشاط اجتماعی در شهر، اقدامات خوبی در حال انجام است.
وی بازسازی حمام تاریخی میدان ارگ و ساختمان واقع در پارک شهر به عنوان خانه فرهنگ اراک را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر عنوان کرد و افزود: حمام تاریخی ارگ علاوه بر کاربری فرهنگی، به عنوان یک جاذبه گردگشری و توریستی نیز محسوب می شود و باید از این قابلیت، حداکثر استفاده را نمود.
مهندس شالی بگ همچنین با اشاره به ظرفیت بالای بازار تاریخی اراک در حوزه گردشگری،خاطر نشان ساخت:شهرداری اراک برای احیا فضای بازار تاریخی و بافت تاریخی شهر آمادگی دارد و امید است که با تعامل و همکاری بیش از پیش سایر دستگاه های متولی، بتوان اقدامات موثر و خوبی در این خصوص انجام دهیم.
سرپرست شهرداری با اشاره به رونمایی سه جلد کتاب در این مراسم گفت: این سه جلد کتاب در سطح کتابخانه های سطح شهر توزیع می شود و امید است که این اقدام فرهنگی، تدام سایر فعالیت های فرهنگی و هنری شهر شود. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات