بسیجی روزت مبارک!

بسیجی روزت مبارک!

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شیران روز و سلام بر پارسایان شب. با صلوات بر محمد و آل محمد و خاندان پاک و مطهرش و با سلام محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» و درود بی پایان بر روان پاک شهدای گلگون کفن میهن عزیزمان ایران اسلامی و امام شهدا(رحمت الله علیه )

پنجم آذرماه، سالروز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است واین ایام انگیزه ای است تا بار دیگر نظری بیندازیم به نقش و جایگاه این نهاد که محدوده آن را همه کسانی تشکیل می دهند که دل در گرو تحقق اهداف و آرمان بلند امام راحل و عملی شدن شعارهای نجات بخش انقلاب اسلامی دارند و در هرزمان با درک شرایط و موقعیت انقلاب و کشور از هیچ گونه خدمت و یاری رسانی به نظام و کشور دریغ نمی ورزند .

اگر بخواهیم مفهوم بسیج و  بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی جستجو کنیم ،چاره ای جز بیان مراد حضرت امام (ره) از بسیج و بسیجی نداریم.

در اندیشه امام (ره) بسیج نهادی است اجتماعی با ابعاد متعدد. در این نگرش بسیج دیگر صرفا سازمانی نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد ،بلکه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و با اجزای دیگر نظام . چنان هماهنگی و پیوندی دارد که انفصال آن جزبا انحلال جامعه اسلامی متصور نیست. بسیجی روزت مبارک.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تنکابن

    منبع خبر

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن

    شهرداری تنکابن یک شهرداری در شهر تنکابن می باشد

      نظرات