مراکز درمانی در مناطق مختلف شهر پراکنده شوند

مراکز درمانی در مناطق مختلف شهر پراکنده شوند

مراکز درمانی در مناطق مختلف شهر پراکنده شوند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، علیرضا شهریاری صبح امروز و در جلسه کمیته نظارتی شماره سه که در محل شهرداری منطقه ۱ برگزار شد، با بیان اینکه دو مقوله توسعه متوازن و عدالت اجتماعی در مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است، اظهارکرد: منطقه ۱ شهرداری مشهد در حوزه میانی شهر واقع شده و بعنوان یک کریدور مرکزی ایفای نقش می‌نماید.

وی افزود: این منطقه یک هزار و ۵۰۵ هکتار مساحت دارد؛ سرانه فضای سبز منطقه ۱ نسبت به سایر مناطق شهرداری مشهد عدد پایینی است و ساکنان انتظار دارند مدیران شهری نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس کمیته نظارتی شماره سه شورای شهر مشهد با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ مراکز درمانی شهر در این منطقه قرار گرفته است، گفت: مراکز درمانی باید با استفاده از یک برنامه‌ریزی مناسب به نحوی در سطح شهر پراکنده شوند که در تمامی مناطق امکان دسترسی مردم به این فضاها محیا باشد و بدین ترتیب شاهد کاهش سفرهای درونشهری و ازدحام در یک محدوده مشخص خواهیم بود.

شهریاری در ادامه خاطرنشان کرد: مردم از شهرداری‌ها گلایه‌مند هستند و لذا مدیران شهری باید نقاط ضعف و کور خدمت‌رسانی را شناسایی نمایند و پاسخگویی به شهروندان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی اشاره‌ای هم به نقش کارشناسان در بدنه شهرداری و مدیریت شهری داشت و گفت: ایشان باید کوتاه‌ترین راه را به مردم نشان دهند تا شهروندان زودتر به هدف خود دست یابند؛ این عمل می‌تواند کمک حال شهر باشد و امیدواریم با ایجاد تحولی در شهرداری‌ها موجی از رضایت ایجاد شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات