منطقه ۱۰ مسیر توسعه شمال غرب شیراز است

منطقه ۱۰ مسیر توسعه شمال غرب شیراز است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس فرج زاده در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۰ گفت: این منطقه از نظر جذب درآمد و صدور پروانه ساختمانی بین ۴ منطقه برخوردار شیراز در رتبه دوم قرار دارد. حضور شهردار پیشین منطقه ۹ که از نظر جذب درآمد در بین مناطق شهرداری سرآمد بود، می تواند منجر به ادامه و توسعه این روند شود.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری شیراز خطاب به شهردار جدید منطقه ۱۰ تاکید کرد: مدیریت بر این منطقه به علت داشتن حریم، وجود سکونتگاه های منفصل، ابلاغ طرح تفصیلی، قرارگیری در مسیر توسعه شیراز و داشتن فرصت های اقتصادی مشکل است و ضروری است که شهردار این منطقه نگاه توسعه ای داشته باشد.
وی با اشاره به برخی ویژگی های شهردار پیشین منطقه ۹ و شهردار فعلی منطقه ۱۰ افزود: برنامه محوری و عملگرایی از خصیصه های بارز مهندس احمدزاده است که منجر به رضایت شهروندان از عملکرد منطقه ۹ شده بود.
مهندس فرج زاده تصویب طرح جامع حریم در کارگروه امور زیر بنایی استان فارس  را در رفع مشکلات منطقه ۱۰ موثر دانست و گفت:  ابلاغ طرح محدوده حریم برای منطقه بسیار مهم و اثر گذار است چرا که اکنون شهرداری در برخی مناطق همچون منطقه گویم با مشکلاتی مواجه است، که با ابلاغ طرح جامع حریم و رفع مشکلات؛ شهرداری می تواند زیر ساخت ها را تامین باعث ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این مناطق شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز ضمن تشکر از شهردار پیشین منطقه ۱۰ گفت: محمدفاضل صارمی زاده با دارا بودن دانش و تخصص در حوزه حقوقی و اشراف بر روندهای موجود در مجموعه مدیریت شهری می تواند به عنوان مدیرکل بازرسی شهرداری شیراز عملکردی موفق داشته باشد و مسیر کنترل و بازرسی را برای دستگاه های نظارتی تسهیل کند.
عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۱۰ نیز در این آیین گفت: تغییرات در شهرداری شیراز که موجب استفاده از مدیران و کارشناسان بدنه شهرداری شده، روند مثبتی و قابل است که در تصمیم گیری های مهندس اسکندرپور شهردار شیراز شاهد آن هستیم و نشان از وجود متخصصین در مجموعه نیروی انسانی شهرداری دارد.
سیروس پاک فطرت تاکید کرد: منطقه ده شهرداری شیراز همچنان بکر است که با توجه به قرار گرفتن در ورودی اصلی کلان شهر شیراز نیازمند کارهای بزرگ و عمرانی نشان می دهد.
وی با اشاره به ضرورت احداث پیاده راه ها و پارک ها در این منطقه گفت: با توجه به شعار شهرداری و شورا مبنی بر تحقق شعار انسان محور بودن باید با تامین زیر ساخت ها این موضوع محقق و مردم آن را لمس کنند. محدوده شهرداری منطقه ۱۰ با دارا بودن باغات و زمین های وسیع قابلیت توسعه پیاده راه ها را دارد.
براساس این گزارش، شهردار شیراز طی احکامی جداگانه مهندس بهنام احمدزاده شهردار منطقه ۹ را به عنوان شهردار منطقه ۱۰، محمد فاضل صارمی زاده شهردار منطقه ۱۰ را به عنوان مدیرکل بازرسی و فرزاد میرزایی را به سمت شهردار منطقه ۹ منصوب کرد.
مهندس بهنام احمدزاده شهردار پیشین منطقه ۹ و شهردار فعلی منطقه ۱۰ دانش آموخته کارشناسی برنامه ریزی شهری و کارشناس ارشد شهرسازی از دانشگاه شیراز است که در سال ۸۳ به عنوان کارشناس وارد مجموعه شهرداری شد. مهندس احمدزاده پس از طی مراحل پیشرفت در مجموعه شهرداری به عنوان رییس واحد فنی و معاون شهرداری منطقه ۴ و سپس از سال ۹۰ به عنوان شهردار منطقه ۹ منصوب شد.
محمدفاضل صارمی زاده شهردار پیشین منطقه ۱۰ و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری شیراز دارای مدرک کارشناسی حقوق و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق عمومی است که از سال ۱۳۷۳ وارد مجموعه شهرداری شده است. صارمی زاده تاکنون رییس حوزه شهردار، معاون اجرایی منطقه ۶، معاون درآمد و حقوقی شهرداری منطقه ۸، شهردار منطقه ۸ و شهردار منطقه ۱۰ بوده است. همچنین معاونت حراست شیلات هرمزگان در سال ۶۹ و کارشناسی در معاونت عمرانی استانداری فارس در زمان استانداری مهندس جهرمی در سال ۷۱ از دیگر سوابق وی است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات