مدیرکل بازرسی و شهرداران مناطق ۹ و ۱۰ شیراز منصوب شدند

مدیرکل بازرسی و شهرداران مناطق ۹ و ۱۰ شیراز منصوب شدند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور با رویکرد شایسته سالاری، استفاده از متخصصین شهرسازی به عنوان شهرداران مناطق و مهیا کردن زمینه های پیشرفت و ارتقای کارکنان شهرداری؛ طی احکامی جداگانه فرزاد میرزایی را به سمت شهردار منطقه ۹، بهنام احمدزاده را به سمت شهردار منطقه ۱۰ و محمدفاضل صارمی زاده را به سمت مدیرکل بازرسی شهرداری شیراز منصوب کرد.
براساس این گزارش، مهندس بهنام احمدزاده شهردار پیشین منطقه ۹ و شهردار فعلی منطقه ۱۰ دانش آموخته کارشناسی برنامه ریزی شهری و کارشناس ارشد شهرسازی از دانشگاه شیراز است که در سال ۸۳ به عنوان کارشناس وارد مجموعه شهرداری شد. مهندس احمدزاده پس از طی مراحل پیشرفت در مجموعه شهرداری به عنوان رییس واحد فنی و معاون شهرداری منطقه ۴، در سال ۹۰ به عنوان شهردار منطقه ۹ منصوب شد.
فرزاد میرزایی شهردار منطقه ۹ دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی شهری، کارشناسی ارشد شهرسازی و دکترای تخصصی شهرسازی است و از ۱۳۷۷ پس از طی مراحل آزمون، مصاحبه و گزینش به عنوان کارشناس شهرسازی وارد مجموعه شهرداری شده است. میرزایی تاکنون در سمت های مختلفی از جمله مسئول فنی شهرسازی، معاون و مدیر ستاد آبادگری باغات قصردشت، مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز، مدیر کل امور شهرسازی شهرداری شیراز، شهردار ارسنجان و نماینده شهرداران فارس در کارگروه شهرسازی و معماری استان فارس فعالیت کرده است.
محمدفاضل صارمی زاده شهردار پیشین منطقه ۱۰ و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری شیراز دارای مدرک کارشناسی حقوق و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق عمومی است که از سال ۱۳۷۳ وارد مجموعه شهرداری شده است. صارمی زاده تاکنون رییس حوزه شهردار، معاون اجرایی منطقه ۶، معاون درآمد و حقوقی شهرداری منطقه ۸، شهردار منطقه ۸ و شهردار منطقه ۱۰ بوده است. همچنین معاونت حراست شیلات هرمزگان در سال ۶۹ و کارشناسی در معاونت عمرانی استانداری فارس در زمان استانداری مهندس جهرمی در سال ۷۱ از دیگر سوابق وی است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات