امسال ؛ ۱۳ هزارو ۴۷ بار سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه به صدا درآمد

امسال ؛ ۱۳ هزارو ۴۷ بار سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه به صدا درآمد

مسئول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه گفت: امسال، ۱۳ هزارو ۴۷ بار زنگ سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه به صدا درآمد.

به گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احسان مهدی پور با اشاره به تعداد ۱۳ هزارو ۴۷  مورد تماس با سامانه ۱۳۷، بیان کرد:  از این تعداد تماس ۸ هزارو ۳۹۸ مورد  موضوعات شهری  اصلی و ۴ هزارو ۶۰۰ مورد موضوعات تکراری  است.

وی با اعلام اینکه سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است،  گفت:  موضاعاتی چون آسفالت و لکه گیری معابر، سد معبر، فضای سبز و هرس درختان و زباله های شهری از جمله موضاعات مطرح شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری و درخواست رسیدگی  برای آنها  از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

مهدی پور گفت:   ۹۰ درصد ارتباط ها با سامانه ۱۳۷ شهرداری در خصوص موضوعات شهری  پس از ثبت با ارجاع به حوزه های ذیرربط  حل می شود.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ پاسخگوی همیشه بیدار است، اظهار کرد:  ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری،  کاهش ترددهای درون شهری و تراکم کار مناطق و سازمان ها،  ارتباطی آسان و یکسان و شبانه روزی با شهرداری با مشارکت مردمی در حل معضلات شهری و صرفه جویی در هزینه و وقت را از مزایای ارتباط با سامانه ۱۳۷  است.

مسئول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری ارومیه افزود: همه این تماس ها و پیگیری های شهروندان در طی تماس کارشناسان ۱۳۷ با مسئول مربوطه جهت مرتفع نمودن مشکل در سطح محله یا منطقه است  و بعد از جمع بندی گزارشات و نتیجه گیری مستقیماً به دفتر شهردار ارسال می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات