هیئت امنایی از مردم طرق برای پیگیری مشکلات این محله تشکیل شود

هیئت امنایی از مردم طرق برای پیگیری مشکلات این محله تشکیل شود

هیئت امنایی از مردم طرق برای پیگیری مشکلات این محله تشکیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در نشست صمیمی اعضای کمیته نظارتی شماره چهار شورای شهر مشهد با اهالی طرق که به همت شهرداری منطقه ۷ در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد، اظهارکرد: پیشنهاد مشخص برای محله طرق تشکیل هیات امناء با عنوان شورای اجتماعی محله طرق است.

نوروزی خاطرنشان کرد: این شورا به عنوان منتخبان محله طرق در خصوص مشکلات این محله با اعضای شورای شهر، شهرداری، آستان قدس و ... دیدارهایی داشته باشد؛ شورا و شهرداری نیز در حد بضاعت حمایت‌های خود را در خصوص مشکلات مطرح شده خواهد داشت.

وی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز نیز گفت: شهرداری زمانی به کسی مجوز می‌دهد که دارای سند ۶ دانگ باشد و یا حداقل معارضی نداشته باشد؛ با توجه به اینکه آستان قدس مالکیت اراضی طرق را دارد، با هماهنگی این مجموعه باید برای صدور سند و بعد از پروانه ساخت و ساز اقدام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: تشکیل باند سوم فرودگاه یک مساله استانی و ملی بوده که نیازمند ورود سازمان‌های بالا دست است و لذا نیازمند تشکیل جلساتی با حضور همه افرادی هستیم که در حوزه فرودگاه دخیل هستند.

نوروزی در خصوص کال طرق نیز افزود: این امکان وجود دارد که از مدیریت سازمان آب منطقه‌ای استان دعوت کنیم و توافقاتی پیرامون این موضوع صورت پذیرد؛ در مقوله مشکلات مطرح شده کمپوست قرار بر این بوده است که پسماندی در این منطقه دفن نشود و اگر شهروندی چنین تخلفی را مشاهده کرد مستند گزارش آن را برای شورا ارسال کنند تا ما نیز پیگیر امر باشیم.

وی در پایان دستور تشکیل جلسه‌ای متشکل از شهردار منطقه ۷ مشهد، منتخبان محله طرق و اعضای کمیته نظارتی برای هفته آینده را داد تا به صورت تخصصی‌تر در آن جلسه مشکلات و راه برون رفت بررسی شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات