سازمان بنادر و دریانوردی دستگاه برتر خدمات دولت الکترونیک کشور شد

سازمان بنادر و دریانوردی دستگاه برتر خدمات دولت الکترونیک کشور شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر ناظمی در نشست وضعیت دستگاه‌های اجرائی در دوره چهارم ارزیابی دولت الکترونیکی، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از زیر مجموعه های وزارت راه وشهرسازی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمه مرکزی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و پست بانک ایران جزو دستگاه برتر خدمات دولت الکترونیک هستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: زمانی که از دولت الکترونیک صحبت می‌شود منظور همه دستگاه های است که به مردم خدمات می‌دهند و صرفاً دولت مخاطب این سیستم نیست.

وی تاکید کرد: هوشمندی در دستگاه‌های اجرایی کشور، زمانی اتفاق می افتد که بانک‌های اطلاعاتی مختلف برای ارائه یک خدمت به مردم به یکدیگر متصل شوند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی با اشاره به حضور دستگاه‌ها در دوره‌های ارزیابی خدمات دولت الکترونیک، گفت: در دوره اول؛ ۶۰ دستگاه، دوره دوم؛ ۸۳ دستگاه، دوره سوم و چهارم؛ ۹۳ دستگاه بررسی شدند که در دوره چهارم شاخص پایش به ۶۰.۵ درصد رسید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات