رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزیده شد

رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزیده شد

www.BanaNews.irتهران - براساس نتایج انتخابات بیست وهشتمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران 'سعید غفرانی ‌' به عنوان رییس این سازمان انتخاب شد .

به گزارش بنانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی حاکی است : انتخابات شب گذشته (بیستم آذرماه ) در نشست هیات مدیره و با حضور کلیه اعضا در دومین سال از پنجمین دوره هیات مدیره برگزار شد و 'علی ترکاشوند ' ریس قبلی به عنوان نایب رییس اول برگزیده شد .

علاوه براین 'محمود مقدم '‌ در سمت نایب رییس دوم و 'مهدی بیات‌مختاری ' نیز به عنوان دبیر برگزیده شدند .

همچنین 'جابر نصیری ' به عنوان خزانه‌دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران انتخاب شد.

شرکت کنندگان دراین انتخابات همچنین چهار تن را به عنوان بازرس تعیین کردند که براین اساس سه نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به صورت علی البدل درهیات مدیره سازمان نظام مهندسی حضور دارند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان، از سال ۱۳۷۴ به منظور ساماندهی فعالیت‌های مهندسی و نظام بخشیدن به عملکرد این صنعت با حمایت وزارت مسکن و شهرسازی تاسیس شد .ساختار تشکیلاتی این سازمان به عنوان یک تشکل غیردولتی و تخصصی شکل گرفته است که اعضای هیات مدیره آن با برگزاری انتخابات و شرکت اعضاء در آن برگزیده می شوند.

'سعید غفرانی ' رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پیش از این سمت قائم مقام مسئولیت معاونت شهرسازی شهرداری و نیز شهردار منطقه شش تهران را عهده دار بود .

'علی ترکاشوند ' نیز در دیماه سال گذشته در انتخابات هیات مدیره به عنوان رییس این سازمان برگزیده شده بود .

نظام مهندسی ساختمان استان تهران دارای هفت رشته تخصصی معماری ، شهرسازی ، ترافیک ، نقشه برداری ، برق ، عمران و مکانیک است .

تعداد اعضای اصلی هیات مدیره این سازمان ۲۵ نفر است و هفت نفر نیز به عنوان علی البدل برگزیده می شوند و پنج نفر هم شورای انتظامی این سازمان را اداره می کنند .

 

 

    نظرات