برگزاری نمایشگاه جشن شب یلدا ویژه بانوان هنرمند مشهدی

برگزاری نمایشگاه جشن شب یلدا ویژه بانوان هنرمند مشهدی

برگزاری نمایشگاه جشن شب یلدا ویژه بانوان هنرمند مشهدی

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری نمایشگاه جشن شب یلدا ویژه بانوان هنرمند مشهدی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی با بیان این مطلب، در برنامه زنده رادیویی "شهرما" که از صدای خراسان رضوی با موضوع ویژه برنامه‌های شهرداری در شب یلدا پخش شد، اظهار کرد: نمایشگاه جشن شب یلدا ویژه بانوان هنرمند مشهدی برگزار می‌شود. به همین منظور فراخوان همکاری منتشر شده و از همه هنرمندان حرفه‌ای در زمینه چیدمان سفره‌های شب یلدا دعوت می‌شود تا در نمایشگاه ویژه این شب شرکت کنند.
وی با اشاره به واگذاری رایگان غرفه‌ها بیان کرد: زمان برگزاری این نمایشگاه از بیست و ششم لغایت بیست و هشتم آذرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در بوستان ریحانه است.
دانایی با اشاره به نیاز شهروندان در خرید میوه و تنقلات برای شب یلدا و تلاش شهرداری در تعدیل قیمت‌ها، افزود: با همکاری سازمان میادین در ۱۱ نقطه از شهر غرفه‌هایی راه‌اندازی می‌شود که میوه و آجیل شب یلدا با قیمت مناسب توزیع می‌گردد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین رویدادهای فرهنگی ویژه‌ای نیز در کنار غرفه‌های فروش میوه و آجیل تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به سفره‌آرایی، قصه گویی، شاهنامه خوانی و ... نیز اشاره کرد.
دانایی به برگزاری ویژه برنامه‌هایی با همکاری ۵۳ تشکل مردمی اشاره کرد و گفت: البته اولویت در برگزاری این برنامه‌ها با حاشیه شهر است.
وی به تدارک ویژه برنامه شب چله ایثارگران اشاره کرد و افزود: این برنامه با حضور اعضای ایثارگر شورای اسلامی شهر و به همت شهرداری منطقه ۲ در روز سه شنبه بیست و هفتم آذرماه ساعت ۱۷ در خانه مطالعه جواهری واقع در بولوار شهید کریمی ۱۵ برگزار خواهد شد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در ادامه اظهار کرد: همچنین با هدف اهدا بسته‌های میوه به خانواده دانش آموزان نیازمند، به همت منطقه ۲ شهرداری برنامه نذر میوه به مناسبت شب یلدا از روز بیستم تا بیست و هشتم آذرماه برپا می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه هایی برای پاکبانان، دیدار با خانواده شهدا، نشستی با ایثارگران کودکان کار خیابانی و ... نیز در دستور کار قرار دارد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات