شورای شهر برای بهبود وضعیت کودکان شهر از هیچ کوششی فروگذار نیست

شورای شهر برای بهبود وضعیت کودکان شهر از هیچ کوششی فروگذار نیست

شورای شهر برای بهبود وضعیت کودکان شهر از هیچ کوششی فروگذار نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، شهناز رمارم در جلسه بررسی «مشهد؛ شهر دوست دار کودک» و «مشهد؛ شهر دوست دار معلولان» که با حضور نماینده ویژه یونیسف در ایران و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهارکرد: کودکان و زنان جز اقشاری هستند که باید به مشکلات آن ها بیش از پیش توجه کرد و در راستای حل این مسائل گام برداشت.

وی با اشاره به نقطه سیاهی به نام کودکان کار در سطح شهر اضافه کرد: شورای پنجم نیز تمام تلاش خود را در راستای حل این معضل اجتماعی خواهد داشت و کارهای خوبی نیز تاکنون در این زمینه صورت پذیرفته است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با قدردانی از نماینده ویژه صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد(یونیسف) در ایران اضافه کرد: این گونه حرکت ها می تواند اتفاقات بسیار خوبی را برای کودکان رقم بزند.

وی با اشاره به مجموعه ای که خود سرپرستی آن را برای پشتیبانی از کودکان برعهده دارد، خاطرنشان کرد: این موسسه برای نجات کودکانی که مادران معتاد دارند، راه اندازی شده و تاکنون ۲۳۱ کودک را از ین مهلکه نجات داده است؛ از طرف دیگر ۳۰ درصد این مادران نیز به واسطه اقدامات این موسسه اعتیاد خود را ترک کرده اند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات