یاسوج امسال با چهره متفاوتی به استقبال مسافران می رود/ شروع زیباسازی شهر برای نوروز

یاسوج امسال با چهره متفاوتی به استقبال مسافران می رود/ شروع زیباسازی شهر برای نوروز

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از شروع نصب نیمکت و سطل زباله در پارک های و بلوارهای شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، فرشاد صادقی با بیان اینکه این عملیات تا قبل از تعطیلات عید نوروز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: هم اکنون کار نصب ۲۰۰ نیمکت و سطل زباله در پارک ها، بلوارها و دو پارک محله ای شهر آغاز شده است.

صادقی افزود: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج در راستای وظایف خود کار گلگاری، رنگ آمیزی و نصب گلدان ها را نیز آغاز کرده است تا نوروز امسال شهر با وضعیت مطلوب تری میزبان مسافران باشد.

وی با بیان اینکه ترمیم چمن، گلکاری و طراحی و نصب المان های نوروزی در شهر یاسوج شروع شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در پارک های ولایت و غدیر در حال اجراست و پس از آن چمن سایر پارک ها و بلوارها ترمیم و احیا خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز بیان داشت: رنگ آمیزی بلوارها و سازه های فلزی درون شهر نیز هم اکنون شروع شده است.

فرشاد صادقی گفت: نصب گلدان های جدید و بازسازی گلدان های قدیمی نیز در حال انجام است و دو گلدان با طراحی مشک و ملار که نشان از زندگی عشایری منطقه دارد نیز نصب شده است.

صادقی یادآور شد: طی سال گذشته قریب به ۵۰۰ سطل زباله و ۳۰۰ نیمکت در سطح پارک های شهر یاسوج نصب شد.

وی با بیان اینکه بخشی از این موارد توسط افراد بی توجه تخریب و تعدادی نیز به سرقت رفته است، اظهار کرد: سطل زباله ها و نیمکت ها جز اموال عمومی محسوب می شوند و حفظ این زیر ساخت ها مورد تاکید بوده و ضروری است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: متاسفانه سطل های زباله، نیمکت پارک ها، امکانات سرویس های بهداشتی و شیرهای آب توسط برخی از افراد تخریب می شوند.

صادقی بیان کرد: توجه بیش از پیش شهروندان برای صیانت و حفظ اموال عمومی مورد تاکید است و از شهروندان خواهشمندیم اجازه تخریب اموال عمومی به دست سودجویان را ندهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات